Het logo van The New Standard

ZELF ALLES WIL­LEN OPTI­MA­LI­SE­REN? DAT IS KUT MET PEREN.

E-mail

‘De kern van e-mail marketing is om de juiste boodschap op het juiste moment naar de juiste persoon te sturen. Hoe relevanter je bent, des te beter. Wij gaan een stap verder en zijn altijd bezig met nieuwe manieren om jouw e-mail campagnes te personaliseren, optimaliseren en automatiseren. Concreet voor jou betekent dat: minder kosten, meer resultaat en blije klanten.

Lead ge­ne­ra­tion

Om te kunnen starten met e-mailmarketing heb je een database nodig. Oftewel, adressen van mensen waar je je mails heen kan (en mag) sturen. Het liefst nog van mensen die ook daadwerkelijk zitten te wachten op jouw mails. Deze database bouw je op door middel van een lead generation campaign. Het doel van zo’n campagne is om mensen te overtuigen hun e-mailadres bij je achter te laten zodat je ze -legaal- kunt bereiken met je e-mails. Dit doe je bijvoorbeeld door hun e-mailadres te ruilen voor een whitepaper, of kortingscode. We hebben verschillende manieren om dat te doen, zoals slimme pop-ups of converterende landingspagina’s. Uiteraard schrijven onze copywriters de tekst voor jouw specifieke whitepaper en/of mailbericht.

Een on­boar­ding cam­pag­ne

Het e-mailadres van de lead staat in je database. Wat nu? Om te voorkomen dat je mails gaat versturen naar een vals e-mailadres maken we gebruik van een enkele of dubbele opt-in. Ieder heeft zijn eigen voordelen. Vervolgens sturen we één of meerdere onboarding mails zodat de ontvangers weten waar ze zich voor hebben aangemeld en wat ze kunnen verwachten. Een duidelijke onboarding campagne zorgt voor hogere ‘open-rates’ op latere momenten.

Twee voor­beel­den

Aban­do­ned shop­ping cart mail (ASC)

Het gebeurt regelmatig dat een klant ergens in het aankoopproces afhaakt met de producten al in zijn of haar digitale winkelmandje. Een abandoned shopping cart mail stimuleert de klant om de aankoop alsnog te maken. 22% van de omzet van online retailers komt direct uit de ASC campagnes. Wij automatiseren deze campagnes en blijven ze door middel van A/B testing of split-runs continu verbeteren. We rennen dus op een virtuele manier met een gevulde, rammelende winkelkar achter je klant aan.

Re­stock cam­pag­ne

Stel, jouw website verkoopt shampoo. Dan weet je dat jouw klanten op een gegeven moment met een (bijna) lege fles zitten. Hoe slim is het dan om nét voordat die fles leeg is een mail te sturen naar die klant om ze weer opnieuw shampoo te laten bestellen? Héél slim toch? Wij kunnen een restock campagne op maat maken en automatiseren voor jouw product(en) of dienst(en). Dit geldt voor alle consumables!

E-mail diensten lijst
  • E-mail scan
  • Template ontwikkeling
  • Inrichten automatische campagnes
    – Lead generatie + Onboarding
    – Abandoned search
    – Abandoned cart
    – Heractivatie op basis van aankoop
    – Reactivatie op basis van gedrag in e-mail
    – Restock
    – Upsell/cross sell
  • Automatiseren nieuwsbrieven
  • Koppelingen Copernica – WordPress/Light­speed
  • Koppelingen DMP/CDP (Squeezely/Shopping­Minds/Blue­Conic)