Het logo van The New Standard

ZELF ALLES WIL­LEN OPTI­MA­LI­SE­REN? DAT IS KUT MET PEREN.

Play2Stay

Hoe kom je erachter hoe lekker een aardbei is? Helemaal als hij vermomd is? Door op onderzoek uit te gaan. De binnenkant, daar gaat het om. Die wil je proeven. Dat geldt ook voor je bedrijf. Je kunt klanten en prospects overstelpen met informatie waarin je zelf aangeeft hoe lekker je bent, maar is het niet veel beter om hen daar zelf achter te laten komen? Maak het spannend! Play2Stay verleidt iedereen om kennis te nemen van datgene wat jouw bedrijf, product of dienst nu echt onderscheidend maakt. Hoe? Door het spelen van een spel, een quiz. Gamification is hot in hedendaagse marketing en Play2Stay zorgt er op een ludieke manier voor dat de (potentiële) klant blijft doorspelen. Dat levert engagement op die niet te evenaren is. Dat zorgt ervoor dat jouw boodschap blijft hangen.

Wil je jouw boodschap ook onuitwisbaar achterlaten tussen de oren van de klant? Laat The New Standard dan een Play2Stay funnel voor je opzetten, in quizvorm.

1.

Biedt interactie en engage­ment

Door een spelelement toe te voegen zorgt Play2Stay voor een stuk betrokkenheid bij je bedrijf, product of dienst. Dat schept een band en meer vertrouwen. Tijdens het spelen vormt jouw boodschap de kern van het spelelement en blijft daardoor beter hangen.
2.

Instant voldoening

In plaats van informatie uitsluitend als leesvoer aan te bieden, zorgt Play2Stay voor voldoening bij de speler. Voor hem of haar is het spel spelen het doel, voor jou is het op een ludiek manier overbrengen van informatie het doel. Een win-win situatie.
3.

Relevante emails nadien

Door deel te nemen gaat de speler akkoord met de voorwaarden. Dat geeft jou als bedrijf de mogelijkheid om nadien relevante emails te sturen, zonder te spammen. De gebruiker heeft immers vooraf ingestemd met het gebruiken van de ingevulde gegevens en kan op basis daarvan doelgericht benaderd worden.
4.

Topconversie

Play2Stay levert jou een 30% tot 40% hogere conversie op, in vergelijking met een statische webpagina. Het feit dat er actief deelgenomen wordt maakt dat er een dynamiek ontstaat, die als prettig ervaren wordt. In plaats van te lezen over je merk, is de bezoeker bezig met je merk.
5.

Gepersonali­seerde follow up

Door Play2Stay weet je meer van de bezoeker dan wanneer deze alleen maar je website bezoekt. De speler laat met toestemming zijn of haar gegevens achter. Dat geeft jou de mogelijkheid om te zorgen voor gepersonaliseerde follow up.
6.

Abonnement afkopen

Play2Stay biedt als enige aan om het abonnement af te kopen. In plaats van elke maand een bedrag te betalen, krijg je de optie om eenmalig een hoger bedrag te betalen en daarna nooit meer. Dat betekent dat je ongelimiteerd volop gebruik kunt maken van deze waardevolle marketingtool. Hoe leuk is het om op frequente basis met nieuwe quizvragen te komen, zodat publiek terugkomt?
Conversie ratio

 

Interactieve content zorgt voor waarde­volle gebruikers. Hiermee krijgt de conversie exponentieel een enorme boost.
Bounce ratio

 

Interactieve content neemt de gebruiker mee op een reis naar de bestemmings­pagina. Hierdoor wordt de bounce ratio stevig vermindert.
Social share

 

Interactieve content is engagement in zijn puurste vorm en maakt jouw aanbod écht persoonlijk. Dit spoort de gebruiker aan om de ludieke content te delen en waardoor er meer referenties opgebouwd worden.