Madelief 22
2412 AJ  Bodegraven
Telefoon: 06 25421164
E-mail: info@thenewstandard.nl

The New Standard

Chiel Baauw eigenaar van The New Standard op de foto voor The New Standard

Chiel Baauw
Directeur

Dit is Chiel Baauw. Eigenaar en oprichter van The New Standard. Inderdaad, Chiel is net zo jong als hij er uitziet. De veel gehoorde term “jong en dynamisch” betekent bij The New Standard “oud en stoffig”. Dat zijn we dan ook niet. Wij zijn bij The New Standard namelijk “fris en onbedorven”. Geen last van oude denkpatronen hier, of bagage van jaren, die maar moeilijk af te leggen is. Waar anderen cursussen volgen om “het nieuwe werken” te implementeren, daar kunnen wij zeggen dat we gewoon het nieuwe werken zijn. En we werken niet alleen, maar met krachtige partners die hun sporen verdiend hebben. We begrijpen elkaar. Wij zijn anders, omdat jij iets anders zoekt. Innovatief denken is wat ons bindt. Het goede nieuws is dat we iedereen helpen, van leeftijdsgenoten tot Boomers. Maak nu gebruik van ons, voor we zelf oud zijn.

Siobhan Elzenga van The New Standard

Siobhan Elzenga
Klantcontact

Siobhan (we noemen haar Sio) is een kleurrijke creatieveling. Ze schakelt snel en aangenaam tussen de doelgroep en de persoonlijke social content en geniet daar met volle teugen van. Sio is die straal zon die na regen komt, waardoor het fruit een groeispurt krijgt. Een aanwinst voor The New Standard en de lieveling van onze klanten. Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken echter, want met een duidelijk doel voor ogen gaat ze met een ontembare inzet de eindstreep tegemoet.

The New Standard

Dit is Chiel Baauw. Eigenaar en oprichter van The New Standard. Inderdaad, Chiel is net zo jong als hij er uitziet. De veel gehoorde term “jong en dynamisch” betekent bij The New Standard “oud en stoffig”. Dat zijn we dan ook niet. Wij zijn bij The New Standard namelijk “fris en onbedorven”. Geen last van oude denkpatronen hier, of bagage van jaren, die maar moeilijk af te leggen is. Waar anderen cursussen volgen om “het nieuwe werken” te implementeren, daar kunnen wij zeggen dat we gewoon het nieuwe werken zijn. En we werken niet alleen, maar met krachtige partners die hun sporen verdiend hebben. We begrijpen elkaar. Wij zijn anders, omdat jij iets anders zoekt. Innovatief denken is wat ons bindt. Het goede nieuws is dat we iedereen helpen, van leeftijds­genoten tot Boomers. Maak nu gebruik van ons, voor we zelf oud zijn.

 

Chiel Baauw eigenaar van The New Standard op de foto voor The New Standard

Chiel Baauw
Directeur

 

Siobhan (we noemen haar Sio) is een kleurrijke creatieveling. Ze schakelt snel en aangenaam tussen de doelgroep en de persoonlijke social content en geniet daar met volle teugen van. Sio is die straal zon die na regen komt, waardoor het fruit een groeispurt krijgt. Een aanwinst voor The New Standard en de lieveling van onze klanten. Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken echter, want met een duidelijk doel voor ogen gaat ze met een ontembare inzet de eindstreep tegemoet.

 

Siobhan Elzenga van The New Standard

Siobhan Elzenga
Klantcontact

 

Wie zitten er allemaal in die zorgvuldig door Chiel samengestelde fruitmand? The New Standard stelt graag de stukken fruit voor die de ingrediënten vormen voor die lekkere smoothie die uit de blender komt. Superfood voor jouw bedrijf dus.

Adeptiv

Vincent is de man achter CleverClix, voor The New Standard ontwikkeld door Adeptiv. Samen met 146 collega’s vormt hij het team van het grootste data gedreven marketingbureau van Nederland. Het doel is toonaangevend de customer journey verbeteren en blijven innoveren. CleverClix is zo’n innovatief concept, waarbij de resultaten iedere normale AdWords campagne in de schaduw zetten. En dat tegen de laagste ‘cost per click’! Adeptiv en haar agencies zijn koplopers in hun vakgebied en zullen dat altijd blijven. Vincent zet zich op dezelfde manier in voor The New Standard, de banaan valt immers nooit ver van de palm.

Vincent Stoit van Adeptiv op de foto voor The New Standard website

Vincent Stoit
Account manager

Adeptiv

Vincent is de man achter CleverClix, voor The New Standard ontwikkeld door Adeptiv. Samen met 146 collega’s vormt hij het team van het grootste data gedreven marketingbureau van Nederland. Het doel is toonaangevend de customer journey verbeteren en blijven innoveren. CleverClix is zo’n innovatief concept, waarbij de resultaten iedere normale AdWords campagne in de schaduw zetten. En dat tegen de laagste ‘cost per click’! Adeptiv en haar agencies zijn koplopers in hun vakgebied en zullen dat altijd blijven. Vincent zet zich op dezelfde manier in voor The New Standard, de banaan valt immers nooit ver van de palm.

Vincent Stoit van Adeptiv op de foto voor The New Standard website

Vincent Stoit
Account manager

Draeckensteijn Media

Een gezellige Achterhoeker met drakentattoeages, die eigenlijk niet van plan was om schrijver te worden, maar het uit roeping toch geworden is. Jan is altijd in staat de lezer te raken, te inspireren en te activeren. Hij heeft altijd de perfecte samenloop van woorden op de punt van zijn pen, om de boodschap duidelijk te maken en iemand te emotioneren.

Jan houdt er een onorthodoxe werkwijze op na om tot de kern van je bedrijf te komen en weet emotie te koppelen aan personen, producten en diensten. Geen saaie omschrijvingen, maar altijd teksten die de lezer in beweging zetten.

Jan Mol eigenaar van Draeckensteijn Media op de foto voor The New Standard website

Jan Mol
Copywriter

Draeckensteijn Media

Een gezellige Achterhoeker met drakentattoeages, die eigenlijk niet van plan was om schrijver te worden, maar het uit roeping toch geworden is. Jan is altijd in staat de lezer te raken, te inspireren en te activeren. Hij heeft altijd de perfecte samenloop van woorden op de punt van zijn pen, om de boodschap duidelijk te maken en iemand te emotioneren.

Jan houdt er een onorthodoxe werkwijze op na om tot de kern van je bedrijf te komen en weet emotie te koppelen aan personen, producten en diensten. Geen saaie omschrijvingen, maar altijd teksten die de lezer in beweging zetten.

Jan Mol eigenaar van Draeckensteijn Media op de foto voor The New Standard website

Jan Mol
Copywriter

Fab.Marketing

Erika is de eerste content marketeer die in een driehoek de verbinding legt tussen Social Media, webcontent en SEO. Daarmee kun je je op de lange termijn en op een groot organisch bereik focussen. Erika neemt je bij de hand en geeft je een strategie. Ze deelt haar kennis met je, doet hashtag­onderzoeken en doet zoekwoord­analyses. Na het werken met Erika is het pad dat je het beste kunt bewandelen helemaal voor je uitgestippeld, je kunt het nu zelf overnemen. Zie het als het zaaien van een boomgaard, het toevoegen van voldoende zonlicht en precies de goede hoeveelheid water. Het resultaat: een boom vol vruchten om te plukken.

Erika de Ridder eigenaar van Fab.Marketing op de foto voor The New Standard website

Erika de Ridder
SEO strateeg

Fab.

Marketing

Erika is de eerste content marketeer die in een driehoek de verbinding legt tussen Social Media, webcontent en SEO. Daarmee kun je je op de lange termijn en op een groot organisch bereik focussen. Erika neemt je bij de hand en geeft je een strategie. Ze deelt haar kennis met je, doet hashtag­onderzoeken en doet zoekwoord­analyses. Na het werken met Erika is het pad dat je het beste kunt bewandelen helemaal voor je uitgestippeld, je kunt het nu zelf overnemen. Zie het als het zaaien van een boomgaard, het toevoegen van voldoende zonlicht en precies de goede hoeveelheid water. Het resultaat: een boom vol vruchten om te plukken.

Erika de Ridder eigenaar van Fab.Marketing op de foto voor The New Standard website
Erika de Ridder
SEO strateeg

IDEA 2

Henk en Erwin zijn creatieve geesten met een andere kijk op marketing. “Waarom, wat en hoe?” Met het antwoord op deze vragen creëren zij jouw bedrijfsidentiteit. De twee mannen zijn samen veelvoudig award winnaars, door altijd uit de kudde te stappen. Erwin maakt van een branding iets levends en verweeft beeld en gevoel. Henk spuwt de beste out-of-the-box-ideeën alsof het niets is en verrast je in elk gesprek. Het duo bevindt zich in het hoge noorden van ons kikkerlandje, omdat daar altijd een frisse wind waait. Niet voor iedereen bereikbaar, maar voor The New Standard wel. Dus ook voor jou.

Henk de Graaf eigenaar van IDEA2 op de foto voor The New Standard website

Henk de Graaf
Designer

Erwin Zinger eigenaar van IDEA2 op de foto voor The New Standard website

Erwin Zinger
Designer

IDEA 2

Henk en Erwin zijn creatieve geesten met een andere kijk op marketing. “Waarom, wat en hoe?” Met het antwoord op deze vragen creëren zij jouw bedrijfsidentiteit. De twee mannen zijn samen veelvoudig award winnaars, door altijd uit de kudde te stappen. Erwin maakt van een branding iets levends en verweeft beeld en gevoel. Henk spuwt de beste out-of-the-box-ideeën alsof het niets is en verrast je in elk gesprek. Het duo bevindt zich in het hoge noorden van ons kikkerlandje, omdat daar altijd een frisse wind waait. Niet voor iedereen bereikbaar, maar voor The New Standard wel. Dus ook voor jou.

Henk de Graaf eigenaar van IDEA2 op de foto voor The New Standard website

Henk de Graaf
Designer

Erwin Zinger eigenaar van IDEA2 op de foto voor The New Standard website

Erwin Zinger
Designer

Jeasy

Tom laat niets aan het toeval over. Hij is het brein achter Play2Stay en is de Willem Ruis van het digitale landschap. Alles wordt getest, alles is statistisch berekend en gokjes bestaan niet voor hem. Zijn ongeëvenaarde technische kant koppelt hij aan een creatieve geest. Tom ontwikkelt nieuwe succesvolle producten vanaf zijn zolderkamer. Zijn quiz-funnels zijn een hit en daarom durft hij deze aan te bieden op “no cure, no pay” basis. Hij optimaliseert bedrijfsprocessen van begin tot eind en heeft genoeg mediaoptredens en artikelen op zijn naam staan, niet gehinderd door zijn 24 lentes.

Tom Vink eigenaar van Jeasy op de foto voor The New Standard website

Tom Vink
Data marketeer

Jeasy

Tom laat niets aan het toeval over. Hij is het brein achter Play2Stay en is de Willem Ruis van het digitale landschap. Alles wordt getest, alles is statistisch berekend en gokjes bestaan niet voor hem. Zijn ongeëvenaarde technische kant koppelt hij aan een creatieve geest. Tom ontwikkelt nieuwe succesvolle producten vanaf zijn zolderkamer. Zijn quiz-funnels zijn een hit en daarom durft hij deze aan te bieden op “no cure, no pay” basis. Hij optimaliseert bedrijfsprocessen van begin tot eind en heeft genoeg mediaoptredens en artikelen op zijn naam staan, niet gehinderd door zijn 24 lentes.

Tom Vink eigenaar van Jeasy op de foto voor The New Standard website

Tom Vink
Data marketeer

Verriet Sales

Koert is een salestrainer die het woord verkopen niet kent. Met zijn eigen ontwikkelde programma’s leert hij je op een unieke manier in contact te komen met besluitvormers binnen jouw doelgroep, het creëren van een waardevol netwerk en het stapsgewijs omtoveren van leads naar deals. In behapbare stappen en Jip en Janneke taal, leert hij je verkopen als een pro. Na een training van Koert breng je producten en diensten aan de man zonder jargon te bezigen en zonder te pushen. Die mysterieuze gunfactor die iedereen in sales zo graag zou willen hebben, valt na de trainingen als een magische deken over je heen. Klaar om te oogsten?

Koert Verriet eigenaar van Verriet Sales op de foto voor The New Standard website

Koert Verriet
Commercieel coach

Verriet Sales

Koert is een salestrainer die het woord verkopen niet kent. Met zijn eigen ontwikkelde programma’s leert hij je op een unieke manier in contact te komen met besluitvormers binnen jouw doelgroep, het creëren van een waardevol netwerk en het stapsgewijs omtoveren van leads naar deals. In behapbare stappen en Jip en Janneke taal, leert hij je verkopen als een pro. Na een training van Koert breng je producten en diensten aan de man zonder jargon te bezigen en zonder te pushen. Die mysterieuze gunfactor die iedereen in sales zo graag zou willen hebben, valt na de trainingen als een magische deken over je heen. Klaar om te oogsten?

Koert Verriet eigenaar van Verriet Sales op de foto voor The New Standard website

Koert Verriet
Commercieel coach

Interesse in hoe wij jouw bedrijf online een boost kunnen geven?