Het logo van The New Standard

EEN KINKY VITAMINE BOM. LEKKER EN ANDERS.

EEN KINKY VITAMINE BOM. LEKKER EN ANDERS.

Bran­ding

Als je goed kijkt naar de positionering van jouw merk, kun je dan nog met zekerheid zeggen dat de vlag de lading nog dekt? Je zou niet de eerste zijn die achterloopt op de actualiteit als het om het weergeven en positioneren van je merk gaat. Logisch ook, als je al een tijd in de running bent, is je bedrijf -en dus ook je merk- onderhevig aan evolutie. Daarom is het fijn als professionals eens kritisch kijken naar waar je nu staat en dat vergelijken met hoe je als merk gepositioneerd staat. We rebranden/­herpositioneren jouw merk, wanneer dit strategisch gezien de beste keuze is. Zo maak je je merk toekomstbestendig.
Een gedeeltelijke of complete revisie van de merkbeleving opent nieuwe deuren, met een betere aansluiting op je doelgroep. Meer omzet dus. Van een bakje met gedroogd fruit naar een mand vol lekker sappige verse vruchten!

Bekijk hier een showcase over branding