Het logo van The New Standard

Verkeerd gepeld. Wij zien dat.

Offline mar­ke­ting

Je zou het niet zeggen van een stel ‘jonge honden’ als The New Standard… maar naast dat we ons hart hebben liggen bij online activiteiten, zijn we allemaal fan van ‘old school’ marketing. Waarom? Omdat dat ook werkt, zeker in combinatie met online marketing. En sommige dingen kun je nu eenmaal niet online doen. Offline marketing betekent eigenlijk niets anders dan: je doelgroep bereiken via traditionele media. Dus niet via het internet. Denk aan een billboard langs de snelweg of posters in bushokjes of een stand op een evenement. Maar ook iets heel simpels als huis-aan-huis folders, relatiegeschenken of kortingsacties via de post. Hoe lekker is het niet om een envelop te ontvangen met een bult erin? Die scheur je als eerste open. Dat kan een envelop van jouw bedrijf zijn, n.a.v. een idee van ons.

Guerrilla­mar­ke­ting

Ook voor ‘ouderwetse’ Guerrillamarketing kun je bij ons terecht. Deze vorm van marketing is erop gericht om in een korte tijd veel media-aandacht of aandacht van publiek te krijgen. Omdat het bij guerrillamarketing vaak om ludieke acties of een stunt gaat, kost het vaak weinig om de boodschap te verspreiden. Blogs, radio en televisie zijn bij een goede stunt graag bereid om de campagne te melden als nieuws. Het kost jou als bedrijf relatief weinig, maar stelt je wel in staat een groot publiek te bereiken.

Offline mar­ke­ting

Offline marketing heeft ook een aantal voordelen ten opzichte van online marketing. Je naamsbekendheid en het vertrouwen in je merk nemen toe, je laat zien dat je echt werk van je campagne maakt (want offline marketing kost nou eenmaal meer tijd) en je valt meer op dan de concurrentie. Iedereen kan tegenwoordig een beeld van zichzelf online creëren, maar jezelf als merk offline positioneren, dat is andere koek. Wij zijn daar zeer serieus in en over, kom maar eens praten.