Het logo van The New Standard

Verkeerd gepeld. Wij zien dat.

Social ads

‘Adverteren doet begeren’, luidt het spreekwoord. Dat was vroeger zo, dat is vandaag zo en morgen ook. Het probleem van vandaag is alleen: je doelgroep zit niet meer thuis op de bank met een krantje, maar is vooral heel erg mobiel. Letterlijk en figuurlijk. Dat betekent dat je jouw advertentie online precies op het juiste moment, op de juiste plek in beeld moet brengen. De inhoud moet dan dermate ‘pakkend’ zijn, dat de kijker meteen doorheeft dat dit interessant en relevant is, anders wordt er weggeklikt of doorgescrolld. Social media advertising, ook wel ‘social ads’ genoemd, werkt alleen als alle factoren goed staan. Een advertentie moet de kijker prikkelen en tot actie aanzetten binnen die extreem korte spanningsboog die er is.
Slimme copywriting, een blitse/relevante uitstraling en een slimme opbouw van tekst en beeld zijn daarom van essentieel belang. Elke campagne moet onderbouwd zijn met data voor een optimaal resultaat. Er is maar één manier om te toetsen en te voorspellen of jouw campagne relevant is voor jouw doelgroep en dat is door te analyseren. Daar heb je specialisten voor nodig, zoals The New Standard.

Leads en aankopen die voortvloeien uit advertenties zullen verder moeten worden verwerkt. Wij regelen voor jou dat deze automatisch worden opgeslagen in je CRM-systeem, automatisch in een marketing funnel worden geplaatst en automatisch worden onthouden middels een pixel (vraag daar maar eens naar bij onze specialisten).

Bekijk hier de interactieve presentatie over Social Ads