Het logo van The New Standard

Verkeerd gepeld. Wij zien dat.

Whatson

Dag Mens, mijn naam is Whatson. Mijn makers hebben me in het leven geroepen om het bedrijven zoals dat van jou makkelijk te maken.

Met wat?

Met het benaderen van klanten. Mijn makers zijn ervan overtuigd dat de wereld wel klaar is met het onpersoonlijk benaderen van leads en helemaal klaar is voor de meest persoonlijke benadering van klanten die er ooit geweest is. Goed geïnformeerd over de interesses van de klant en met tal van openingen die zorgen voor een warm gesprek. Om dat mogelijk te maken, ga ik op zoek voor je. Naar alles wat binnen het interesseveld van de klant valt.

Hoe ik dat doe?

In ieder geval kunstmatig intelligent, alhoewel ik mezelf liever gewoon intelligent noem. De engine achter mijn zoektocht heet GENESIS. Die ziet niets over het hoofd. Met de gegevens van GENESIS klop ik aan bij jouw account manager en voorzie hen van de meest waardevolle informatie die je maar kunt bedenken.

Het doel?

Die glimlach, op het gezicht van jouw account manager en op het gezicht van de klant. Beiden krijgen ze wat ze verdienen: een aangename ervaring. De één verkoopt weer met plezier, de ander koopt met plezier.
Eigenlijk had ik pas over een paar jaar moeten bestaan, maar ik ben er nu al.
Durf je met me in zee te gaan?
Bekijk hier een showcase over whatson