Het logo van The New Standard

WANNEER DE BUITENKANT NIET LAAT ZIEN HOE LEKKER DE BINNENKANT IS.

Training

The New Standard presenteert: Laat je niet gek maken! Dé trainingssessie waarmee jij of je team de handvatten krijgen om je nieuwe of bestaande marketingstrategie te verbeteren.
Met een exclusief ontwikkeld bordspel van The New Standard en ruim 100 bijbehorende speelkaarten, ‘spelen’ we je door de meestal onoverzichtelijke, maar magische wereld van marketing heen. In een dagdeel loodsen we je door alle mogelijkheden van content, data, social media en zichtbaarheid. We laten je in grote lijnen zien hoe je een succesvolle marketingstrategie optuigt door onze unieke visie met je te delen. Vervolgens krijg je ruim 100 tools, technieken en kanalen voorgeschoteld, die we aansluitend op je bestaande strategie op het spelbord leggen. Wij zorgen er NIET voor dat je als expert op alle domeinen de training verlaat. Wij zorgen er WEL voor dat je aan het eind van de sessie weet wat je nodig hebt en daarmee verder kan. Kortom: een praktische en vooral beheersbare benadering, met een zeer hoge ‘fun factor’ die inspireert en motiveert.

Voor onder­ne­mers en mar­ke­ting pro­fes­sio­nals

Je wil beginnen met je marketingstrategie of je wil jouw bestaande strategie verbeteren. Met Laat je niet gek maken! weet je zeker dat elke steen wordt omgedraaid. Leer nieuwe technieken en laat een marketing professional meedenken met jouw strategie.

Voor mar­ke­ting com­mu­ni­ca­tie teams

Met alle leden in jullie marketingcommunicatie team weten jullie alles wat er maar te weten valt. Het combineren van al deze kennis komt echter nog niet tot zijn recht in jullie campagnes. In deze interactieve groepssessie zetten we jouw team op scherp en leren we hen de kracht van samenwerken.

Innova­tie key­note

Voor een éxtra onvergetelijke sessie komt Mike van Rijswijk langs. Mike wordt inmiddels ‘The Boss’ op het gebied van futurologie en (marketing)­innovaties genoemd. Sterker nog, hij kan jou vertellen hoe jouw bedrijf op een flinke voorsprong ten opzichte van rest kan komen. Omdat hij de digitale wereld als zijn broekzak kent beweegt hij zich met gemak tussen al die nieuwe digitale ontwikkelingen door. Hij kan ze voor je ontleden en je duidelijk laten zien wat die ontwikkelingen voor jou kunnen betekenen. Durf je Mike te laten voorspellen hoe het zal gaan met jouw organisatie? Zijn voorspellingen komen namelijk meestal uit…